Polacy nie żyją


Dzień jak co dzień… Rano obudziłam się przed dziesiąta z myślą: czas się wziąć do nauki… Chciałam wiedzieć, która godzina. Włączyłam laptopa, poszłam do łazienki, zrobiłam tosty. Otrzymałam wiadomość: czy oglądam TVN24? W trakcie podejścia do telewizora myślałam: może Putin przeprosił? Może udostępnili listę białoruską albo archiwa? Nie…

Rządowy samolot TU-154 rozbił się w niedaleko lotniska wojskowego w Smoleńsku. Nie żyją. Nikt tej katastrofy nie przeżył.

Polska straciła prezydenta, parę prezydencką, szefa NBP oraz IPN, wicemarszałka, posłów, biskupów.

Miał to być kolejny zwykły dzień. A straciliśmy tyle Polaków. To jest jak sen. Nierealny, ale zarazem bardzo, prawdziwy sen. Wielka tragedia, na którą brakuje słów. Wszystko teraz jest nieważne. Wszystkie spory, kłótnie, problemy znikają. Trzeba oddać hołd zmarłym. Niewyobrażalna tragedia. Nie ma słów.

[*]

2 thoughts on “Polacy nie żyją

  1. Pingback: Podsumowanie #2 « N a v r a n t

Skomentuj

