Podsumowanie #2


Początek tygodnia – poniedziałkowa – jedna wielka niewiadoma. Wieczorem we wtorek zostałam zaskoczona. Na początku maja wybieram się na wycieczkę ze szkołą. W związku z moim nie obyciem w świecie i upowszechnieniem się strefy schengen Unii Europejskiej paszportu nie posiadam. W Internecie przeczytałam kilogramy postów o białych kopertach, słodyczach i alkoholu. Nie dość, że wyruszyłam w podróż do Gdańska Głównego to urząd nie znalazł dla mnie miejsca w kolejce. Jednak bardzo MIŁA pani ze względu na pilną potrzebę posiadania paszportu przyjęła mnie bez kolejki. Uwierzyłam w duszę administracji publicznej! Natomiast środa wzbogaciła półkę książkową o Podróże z Herodotem. W końcu podróż to podróż i dzieło z gatunku literatury podróżniczej-pięknej (reportaż!) musi być ;) Środek tygodnia obfituje w odkrywanie niewiadomej, ale to nic, wiecie? Żadne stwory z niej nie wychodzą. Może to i lepiej, bo ja dzisiaj – oficjalnie – jednego z serca się pozbyłam. Chociaż intensywnie myślę, ale myślenie myśleniem – nikomu nie szkodzi… podobno? W czwartek zaś skończyłam I sezon Skinsów. Kiedy już wczułam się w koleje losów bohaterów – ciach! Koniec sezonu, a szkoda, szkoda… Zapewne w II sezonie nie znajdę odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Piątek zakończył wszelkie konkursowe sprawy. Czuję się wolna, ale wciąż z bagażem pracy.

Sobota… Niewyobrażalna tragedia. Straciliśmy Polaków. Straciliśmy naszych rodaków. Straciliśmy najważniejsze osoby w państwie. To jest jak nierealny sen. Polacy nie żyją. Co będzie dalej? Co teraz będzie? To moment wyciszenia. Moment, w którym trzeba oddać hołd ofiarom. Uhonorować. Nikt nie przeżył tej katastrofy. Jestem wstrząśnięta, zdruzgotana. Nie ma słów, które opisują tą tragedię.

W niedzielę podsumowanie bardzo krótkie: relacja o znieczulicy ludzkiejrelacja ze spotkania z Kacprem Kowalskim,refleksyjnie o nacjonalizmierecenzja książki „Miasta utrapienia” oraz filmu Julia & Julie”. A co w przyszłym tygodniu? Zapewne polityczne teksty o aktualnej sytuacji i recenzje.

PS 100 wejść na bloga – dziękuję.

Skomentuj

