Podsumowanie #3


Miałoby być politycznie i aktualnie. Nie wyszło. Z hukiem, szybkością i różnością rozpoczęłam bloga i cóż – stagnacja. Na usprawiedliwienie mam naukę, żałobę i naukę. Pisaniu nie sprzyja non stop włączony telewizor, przeglądanie gazet i portali informacyjnych. Pisaniu nie sprzyja kilka sprawdzianów, lektur i nerwy. Tak, trzeci tydzień kwietnia był okropny. Byłam niewyspana, zdenerwowana i zmęczona.

Dlatego mijający tydzień wydał tylko jeden tekst refleksyjny o sobotnim dramacie 40 milionów Polaków. A co w przyszłym? Już bez obwiniania szkoły i sytuacji w trzech częściach opis wydarzeń. Planuję by to był pełny opis dni po Sobocie. Mianowicie pierwsza część – obchody w Katyniu. Druga – sobota + reakcja świata i Polaków. Trzeci – pogrzeby, uroczystości. 3 częściowy „opis” (a niech już to tak trywialnie nazwę) będzie próbą zebrania i podsumowania tego co się wydarzyło. Przyznam szczerze, że już ja sama powoli mam mętlik w głowie… Nie obiecuję, że wszystko wydam na raz. Jako, że jeszcze się uczę priorytetem jest nauka, a dopiero później hobby – pisanie.

Przyszły tydzień mam nadzieję, że „życiowo” i „blogowo” zacznie się o wiele lepiej.

PS 4 wpis

Skomentuj

