Podsumowanie #5


Po powrocie ilość zadań rosła w zastraszająco szybkim tempie dlatego tak mało dodaję ostatnio tekstów. Staram się jak mogę odnaleźć czas, ale nie jestem dobra w szukaniu. Podsumowując bardzo krótko to w ciągu trzech tygodni dodałam dwie recenzje (finał Zagubionych oraz „Zbrodnia i kara”), a także relację ze spotkania z profesorem Bartoszewskim. Lista rzeczy do napisania powolutku się zmniejsza, a jest jeszcze tyle nierozpoczętych projektów…

Teraz jestem w trakcie pisania relacji z podróży. To ciężka sprawa. Jest mnóstwo elementów, które chce opowiedzieć. Tyle miejsc, widoków, ulic, budynków, domów, zabytków… Ciągle za mną chodzą te obrazy, wspomnienia, myśli. Czasem mam wrażenie, jakbym nie wróciła  do Polski. Wciąż jestem w Chorwacji. Dla mnie ta wycieczka właściwie to nieustanny i beztroski śmiech. Pamiętam ś m i e c h. Teraz gdy się śmieję jest to krótkie, ciche, przytłoczone obowiązkami, zadaniami… życiem? Teraz czuję jakby podróż nie była moja. Jakby to była tylko pusta szklanka. Przez moment uda mi się ją napełnić do połowy gdy wracam myślami do Tych osób, Tych miejsc, Tych historii… Gdy widzę Te obrazy, spotykam Te osoby, słyszę Te wspomnienia. Przecież to wszystko zdarzyło się tylko 48 godzin drogi od Sopotu. Czym jest 48 godzin wobec ogromu całego życia, które trwa prawie wiek?

W tym tygodniu odwiedziłam kiermasz książek w jednej z sopockich bibliotek. Pierwsze co znalazłam i z czego najbardziej jestem dumna to „Cień wiatru” (ostatnio ta książka dosłownie prześladuje mnie, ciągle o niej słyszę, znajduję cytaty) oraz utwory z zakresu reportażu, a także kilka książek z serii „maturalnych” (czyli „Jesień średniowiecza”, „Adolf Hitler” oraz „Kompendium wiedzy…”).

PS Wydałam tylko 22 zł :)

One thought on “Podsumowanie #5

Skomentuj

