Podsumowanie #7


Mijający tydzień był jednym z tych, które pamiętam z dzieciństwa – upał na dworze nie do zniesienia, całe dni spędzone na plaży, kąpanie się w chłodnym morzu, pływanie oraz nurkowanie, jedzenie kanapek posmarowanych samym masłem i podgryzanie pomidorem podczas tych kilku chwil gdy leżałam plackiem na piasku… Chociaż potem gdy wracałam do domu niechętnie spędzałam popołudnia na zewnątrz. Jedynie wieczorem, gdy już było bardzo późno, wychodziłam by odetchnąć wciąż jeszcze ciepłym i ciężkim powietrzem. Przynajmniej żar nie lał już się z nieba, jedynie pomarańczowe światło latarni.

Sceptycznie podchodziłam do prezenterów pogody, którzy każdego dnia zapowiadali, że następny będzie tym najgorętszym. Teraz gdy zapowiadali burzę też im nie uwierzyłam do czasu aż… nie zaczęło grzmieć, huczeć, wyć, a po mojej klatce schodowej nie zaczęła spływać woda… Robotnicy chyba usunęli mi dach w ramach dobudowywania pięter. Miałam własny wodospad na parterze o słonecznych ścianach i lazurowych kaskadach. Pani Pogoda znowu mnie zaskoczyła. Chociaż w głębi duszy chciałam by nieco się uspokoiła, ponieważ w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na na wieś gdzie cienia jest jak na zbytek, a pobliskie jezioro „deszczowe” będzie gęstą zupą. Ktoś chętny na spróbowanie?

Od ostatniego podsumowania na blogu pojawiły się głównie recenzje. W tym dwie dotyczące podróży, ale w innej formule: film „Into The Wild” oraz książka „Samsara” Tomka Michniewicza. Recenzja biografii „Maria Antonina” Stefana Zweiga, która była moją pierwszą książką historyczną w całości połkniętą. Obawiałam się, że nie spodoba mi się taka literatura. Ale zetknięcie się z czystą historią było przyjemne i zaostrzyło mój apetyt na więcej. Jeszcze popularny „Cień wiatru” Carlosa Ruiza Zafóna oraz „Pamiętnik” Nicholasa Sparksa. W planach jeszcze dwie, a może i trzy recenzje (zależy czy „W rytmie allemande” Francoisa Nourissier’a mnie przekona do siebie:).

Jej. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi. Trzeba trzymać kciuki.

2 thoughts on “Podsumowanie #7

  1. nurkowanie ala Kasia S. ! xD – po prostu pełen profesjonalizm :d / aoaoaoaoao, jutro jedziemy :o / a pogoda jest dzisiaj genialna… mozna trochę odetchnąć od tych ostatnich upałów… ^^

Skomentuj

